20 October 2009

Mina A'salam

SalaamAleykum WR & WB



Mina A'salam
Mina A Salam at Madinat Jumeirah
PO. Box 75157,Jumeirah Beach Road

Dubai ..... I really like it.
Mina A'salam is my favorite hotel :-)
This hotel has a fine view.

A splendid view --Burj Al Arab and the Arabian ocean--unfold before my eyes.


I stayed at this room. It was a nice !
(Feb. 2006)





with warm regards and best wishes

2 comments:

  1. Commented by salaala at 2010-03-18 07:37

    こんばんは。
    色々なところに行かれてるんですね。
    この写真立体感があってすごく素敵です。ドバイ、海沿いにはまだ行ったことがありません。。。
    中東の方で使われている数字、かわいいですよね。
    私はこちらにきてお買いものが不便なため、集中して覚えました♪

    ReplyDelete
  2. こんばんは。
    最近は、ほとんど湾岸諸国だけです。。。
    ドバイのホテルは、アラビアンナイトみたいなデザインになってて可愛いですね♪
    おんぼろカメラと下手っぴの私でもなんか様になっているように撮れるのが更にgoodです^^;

    アラビア語の数字、可愛いですよね♪
    そういえば、サウジって「ミアミア(百百)」って良く使いませんか。

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails